Sajamski nastupi: na pravom mestu, u pravom svetlu
Kreiranje pozitivnog imidža srpske hrane u zemlji i u inostranstvu podrazumeva prisustvo proizvoda na ključnim sajamskim manifestacijama.
Asocijacija pruža konkretnu podršku prijavi i atraktivnom prisustvu domaćih proizvoda na reprezentativnim međunarodnim događajima iz branše, ali i organizuje Belgrade Food Show sajam i konferenciju
Na renomiranom Summer Fancy Food Show sajmu u Njujorku, SAD (30. jun – 2. jul 2018), Asocijacija za promociju srpske hrane je, uz podršku USAID-a, organizovala srpski štand pod zajedničkim brendom (Serbia Does Specialty Food) gde su 9 domaćih kompanija i 8 startapa uspešno predstavili svetu svoje proizvode i ideje.
U novembru 2018, na prvom sajmu i konferenciji Belgrade Food Show, 32 kupca i distributera iz 11 zemalja sveta imalo je jedinstvenu priliku da otkrije savršeno predstavljene ukuse preko 80 domaćih i regionalnih kompanija i upozna njihove proizvođače. Naša B2B platforma je tokom događaja realizovala preko 130 sastanaka kupaca i proizvođača.
Hvala na odličnoj organizaciji Belgrade Food Show. Rado ćemo se odazvati pozivu za narednu manifestaciju, a do tada nastavljamo saradnju kroz druge aktivnosti.
Dejan Đorđević
Čestitke na izuzetnoj organizaciji i hvala vašem timu na energiji, predusretljivosti, strpljenju i profesionalnosti. Čast nam je što smo bili deo Belgrade Food Show.
MILUTIN PANTIĆ
Organizacija na nivou koji parira svetskim sajmovima. Kontakti s novim kupcima će nam veoma značiti u daljem razvoju. Iskreno se nadamo daljoj uspešnoj saradnji.